• vink  Snelle levering
  • vink  Ruime voorraad
  • vink  Originele- en vervangingsonderdelen
  • vink  Telefonisch bereikbaar: 020 - 6673206

Welkom bij Poort Watersport

Klachten

Indien u een klacht heeft kunt u daarover met ons contact opnemen.

Ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de ondernemer binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.

Een klacht over een product, dienst of de service van de ondernemer kan eveneens worden ingediend via een klachtenformulier op de consumentenpagina van de website van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie. www.thuiswinkel.org
De klacht wordt dan zowel naar de betreffende ondernemer als naar de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie gestuurd.

Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.

Link naar de geschillencomissie: www.sgc.nl

 

Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform

Link naar de geschillencomissie: http://ec.europa.eu/consumers/odr/